B2B portal
Iskanje
Nazaj na novice

Novi izdelek: »Crash profili«

V skupini Impol uspešno izdelujemo »crash profile«, ki ustrezajo materialnim specifikacijam kupcev BMW, Mercedes-Benz in Volkswagen

Za naše stranke iz avtomobilske industrije znamo izdelati crash profile, katerih glavni namen je absorbiranje energije ob trku vozila, zato so največkrat nameščeni med karoserijo in vezno steno avtomobila. Uporabljajo pa se lahko tudi pri izdelavi ohišij za baterije v električnih avtomobilih ali za druge dele karoserije.

Razvoj novih profilov

»Danes lahko izdelujemo crash profile, ki ustrezajo materialnim specifikacijam BMW WS 02002, Mercedes-Benz DBL 4919.10 in VW TL 116-C-20. Trenutno smo v fazi razvoja materiala za crash profile, ki bo ustrezal materialni specifikaciji Mercedes-Benz DBL 4919.30 in VW TL 116-C-24,« pojasni dr. Matej Steinacher, direktor razvoja stiskanih izdelkov, ki s svojo ekipo intenzivno razvija nove materiale za crash profile.

Matej Steinacher, direktor razvoja stiskanih izdelkov

Deli z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti

Ker je razvoj materiala za crash profile kompleksen, njegova ekipa sodeluje pri celotnem postopku: od načrtovanja kemijske sestave, litja, homogenizacijskega žarjenja, iztiskanja, ohlajanja po iztiskanju do toplotne obdelave in testiranja profilov. »Razvoj materiala (z nominacijo) traja od 6 do 12 mesecev, odvisno od predpisanih zahtev specifikacije,« pove dr. Steinacher in doda: »Ker gre za avtomobilske dele z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti, ki so vsakodnevno izpostavljeni različnim okoliščinam, morejo imeti profili stabilne lastnosti skozi ves »življenjski« cikel avtomobila.«

Potek testiranja

Specifikacije vključujejo različne kakovostne oziroma trdnostne zahteve in številne zahtevane teste, ki jih izvajamo tako v Impolu kot na drugih inštitucijah doma in po svetu. Zahtevajo se mehanski testi, dolgotrajni toplotni testi stabilnosti, upogibni testi, različni crash testi, korozijski testi, testi spajanja, testi ustreznosti površine itd.

 

»Ker gre za avtomobilske dele z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti, ki so vsakodnevno izpostavljeni različnim okoliščinam, morejo imeti profili stabilne lastnosti skozi ves »življenjski« cikel avtomobila.«

Izzivi za naprej

Ker avtomobilska industrija nenehno dviguje materialne standarde za crash profile, ki jih vgrajuje za povečanje varnosti potnikov, se ekipa dr. Steinacherja srečuje s številnimi izzivi. S temi izzivi se uspešno spopadajo, saj še v tem letu pričakujejo potrditev novega materiala za crash profile, ki bo ustrezal materialni specifikaciji Mercedes-Benz DBL 4919.30 in VW TL 116-C-24.

Zadnje novice

Card image cap

Letno poročilo skupine Impol za leto 2023

Objavljamo Letno poročilo skupine Impol in družbe Impol 2000, d. d., za leto 2023, v katerem se lahko podrobneje seznanite z našimi poslovnimi...

Card image cap

Ob svetovnem dnevu Zemlje se je Impol pridružil iniciativi GORSKI BIVAKI ZA BELE VRHOVE

Na svetovni dan Zemlje, 22. 4. 2024, je v prostorih Planinske zveze Slovenije potekala novinarska konferenca z najavo projekta Bivak za bele vrhove, katerega del je tudi...

Card image cap

Tiskovna konferenca ob zaključku projekta INDIGO

Danes smo na sedežu skupine Impol pripravili tiskovno konferenco ob zaključku projekta...

Card image cap

Vabimo vas na tiskovno konferenco: rezultati projekta INDIGO

Vabimo vas na tiskovno konferenco, kjer bomo predstavili rezultate projekta...