B2B portal
Iskanje
Nazaj na novice

Novi izdelek: »Crash profili«

V skupini Impol uspešno izdelujemo »crash profile«, ki ustrezajo materialnim specifikacijam kupcev BMW, Mercedes-Benz in Volkswagen

Za naše stranke iz avtomobilske industrije znamo izdelati crash profile, katerih glavni namen je absorbiranje energije ob trku vozila, zato so največkrat nameščeni med karoserijo in vezno steno avtomobila. Uporabljajo pa se lahko tudi pri izdelavi ohišij za baterije v električnih avtomobilih ali za druge dele karoserije.

Razvoj novih profilov

»Danes lahko izdelujemo crash profile, ki ustrezajo materialnim specifikacijam BMW WS 02002, Mercedes-Benz DBL 4919.10 in VW TL 116-C-20. Trenutno smo v fazi razvoja materiala za crash profile, ki bo ustrezal materialni specifikaciji Mercedes-Benz DBL 4919.30 in VW TL 116-C-24,« pojasni dr. Matej Steinacher, direktor razvoja stiskanih izdelkov, ki s svojo ekipo intenzivno razvija nove materiale za crash profile.

Matej Steinacher, direktor razvoja stiskanih izdelkov

Deli z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti

Ker je razvoj materiala za crash profile kompleksen, njegova ekipa sodeluje pri celotnem postopku: od načrtovanja kemijske sestave, litja, homogenizacijskega žarjenja, iztiskanja, ohlajanja po iztiskanju do toplotne obdelave in testiranja profilov. »Razvoj materiala (z nominacijo) traja od 6 do 12 mesecev, odvisno od predpisanih zahtev specifikacije,« pove dr. Steinacher in doda: »Ker gre za avtomobilske dele z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti, ki so vsakodnevno izpostavljeni različnim okoliščinam, morejo imeti profili stabilne lastnosti skozi ves »življenjski« cikel avtomobila.«

Potek testiranja

Specifikacije vključujejo različne kakovostne oziroma trdnostne zahteve in številne zahtevane teste, ki jih izvajamo tako v Impolu kot na drugih inštitucijah doma in po svetu. Zahtevajo se mehanski testi, dolgotrajni toplotni testi stabilnosti, upogibni testi, različni crash testi, korozijski testi, testi spajanja, testi ustreznosti površine itd.

 

»Ker gre za avtomobilske dele z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti, ki so vsakodnevno izpostavljeni različnim okoliščinam, morejo imeti profili stabilne lastnosti skozi ves »življenjski« cikel avtomobila.«

Izzivi za naprej

Ker avtomobilska industrija nenehno dviguje materialne standarde za crash profile, ki jih vgrajuje za povečanje varnosti potnikov, se ekipa dr. Steinacherja srečuje s številnimi izzivi. S temi izzivi se uspešno spopadajo, saj še v tem letu pričakujejo potrditev novega materiala za crash profile, ki bo ustrezal materialni specifikaciji Mercedes-Benz DBL 4919.30 in VW TL 116-C-24.

Zadnje novice

Card image cap

Objava 23. sklica skupščine delničarjev družbe Impol 2000, d. d.

Na podlagi 31. člena Statuta družbe pooblaščenke Impol 2000, d. d., in na podlagi svojega sklepa z dne 9. 6. 2020 upravni odbor družbe Impol 2000, d. d., sklicuje skupščino delničarjev...

Card image cap

Letos v Impolu počitniško delo samo za štipendiste

Zaradi zmanjšanega obsega naročil in vsem znane nastale situacije z boleznijo COVID-19 smo v Impolu v prihodnjih mesecih omejili prakso in študentsko...

Card image cap

Razvoj zlitin nove generacije, inovacij in novih izdelkov

Razvoj novih zlitin z izboljšanimi mehanskimi lastnostmi,  novih tehnologij in inovacij ter numeričnih modelov za modeliranje termomehanskega procesiranja aluminijevih zlitin so glavni cilji...

Card image cap

Letno poročilo skupine Impol in družbe Impol 2000, d. d., za leto 2019

Na podlagi določil Pravil Ljubljanske borze, d. d., Ljubljana in 110. člena Zakona o trgu finančnih instrumentov (Ur. l. RS, št. 67/2007, z vsemi spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju ZTFI)...