B2B portal
Iskanje
Nazaj na novice

Novi izdelek: »Crash profili«

V skupini Impol uspešno izdelujemo »crash profile«, ki ustrezajo materialnim specifikacijam kupcev BMW, Mercedes-Benz in Volkswagen

Za naše stranke iz avtomobilske industrije znamo izdelati crash profile, katerih glavni namen je absorbiranje energije ob trku vozila, zato so največkrat nameščeni med karoserijo in vezno steno avtomobila. Uporabljajo pa se lahko tudi pri izdelavi ohišij za baterije v električnih avtomobilih ali za druge dele karoserije.

Razvoj novih profilov

»Danes lahko izdelujemo crash profile, ki ustrezajo materialnim specifikacijam BMW WS 02002, Mercedes-Benz DBL 4919.10 in VW TL 116-C-20. Trenutno smo v fazi razvoja materiala za crash profile, ki bo ustrezal materialni specifikaciji Mercedes-Benz DBL 4919.30 in VW TL 116-C-24,« pojasni dr. Matej Steinacher, direktor razvoja stiskanih izdelkov, ki s svojo ekipo intenzivno razvija nove materiale za crash profile.

Matej Steinacher, direktor razvoja stiskanih izdelkov

Deli z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti

Ker je razvoj materiala za crash profile kompleksen, njegova ekipa sodeluje pri celotnem postopku: od načrtovanja kemijske sestave, litja, homogenizacijskega žarjenja, iztiskanja, ohlajanja po iztiskanju do toplotne obdelave in testiranja profilov. »Razvoj materiala (z nominacijo) traja od 6 do 12 mesecev, odvisno od predpisanih zahtev specifikacije,« pove dr. Steinacher in doda: »Ker gre za avtomobilske dele z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti, ki so vsakodnevno izpostavljeni različnim okoliščinam, morejo imeti profili stabilne lastnosti skozi ves »življenjski« cikel avtomobila.«

Potek testiranja

Specifikacije vključujejo različne kakovostne oziroma trdnostne zahteve in številne zahtevane teste, ki jih izvajamo tako v Impolu kot na drugih inštitucijah doma in po svetu. Zahtevajo se mehanski testi, dolgotrajni toplotni testi stabilnosti, upogibni testi, različni crash testi, korozijski testi, testi spajanja, testi ustreznosti površine itd.

 

»Ker gre za avtomobilske dele z najvišjo zahtevano stopnjo varnosti, ki so vsakodnevno izpostavljeni različnim okoliščinam, morejo imeti profili stabilne lastnosti skozi ves »življenjski« cikel avtomobila.«

Izzivi za naprej

Ker avtomobilska industrija nenehno dviguje materialne standarde za crash profile, ki jih vgrajuje za povečanje varnosti potnikov, se ekipa dr. Steinacherja srečuje s številnimi izzivi. S temi izzivi se uspešno spopadajo, saj še v tem letu pričakujejo potrditev novega materiala za crash profile, ki bo ustrezal materialni specifikaciji Mercedes-Benz DBL 4919.30 in VW TL 116-C-24.

Zadnje novice

Card image cap

Dobrodelni krogi: zbirali smo denar za naše otroke

Za vsak dobrodelni krog, ki smo jih Impolčani aprila nabirali v Tednu zdravja in dobrega počutja, bo Impol name­ni sredstva za otroke naših zaposlenih, ki se soočajo s poseb­nimi zdravstvenimi...

Card image cap

Prodaja gasilskega vozila TAM 130 T 11 B

Prodamo gasilsko vozilo TAM 130 T 11 B, izklicna cena je 7.000,00...

Card image cap

Impolov dan družin: Nepozabno doživetje za več kot 500 udeležencev

Za nami je tretji Impolov dan družin, ki je bil poln veselja, smeha, zabave in dobre družbe!...

Card image cap

V Impolu tudi letos regres v maksimalni neobdavčeni višini

4. maja 2023 smo zaposleni v družbah skupine Impol v Slovenski Bistrici prejeli regres v višini 2.132,58 evra neto, torej v najvišjem znesku do...