Menu

13. raziskovalni simpozij skupine Impol

25. 10. 2017
V četrtek, 12. oktobra 2017, se je več kot 140 gostov udeležilo 13. raziskovalnega simpozija skupine Impol, ki je potekal v Hotelu Jakec na Treh Kraljih. Tudi tokrat je bil simpozij razdeljen na štiri sklope. Po uvodnem pozdravu glavnega izvršnega direktorja skupine Impol Edvarda Slačka so bili v prvem sklopu predstavljeni razvojni izzivi in izkušnje drugih podjetij ter izzivi, ki jih za skupino Impol prinaša Industrija 4.0. Ta del je med udeleženci sprožil zanimivo debato o visoki vrednosti podatkov in njihovem varovanju ter obvladovanju v okviru digitalne revolucije. V drugem sklopu na simpoziju je bil poudarek na tehnologiji in razvojnih smernicah, predstavljen pa je bil tehnološki napredek divizij livarništvo, stiskalništvo in valjarništvo. Tretji sklop se je nanašal na teme s področja organizacije, poslovanja in kadrov. Za zaključek so bile v četrtem sklopu predstavljene tudi nove metode in programska orodja. Simpozij se je zaključil s kosilom in sproščenim druženjem udeležencev na bowlingu.

Glavni izvršni direktor Edvard Slaček je v uvodnem nagovoru svoje dolgoletne izkušnje strnil v pet temeljnih usmeritev za uspešno opravljeno delo. Njegove usmeritve so naslednje:

1. Delajte to, v čemer uživate, kar vas zanima in v čemer ste dobri. Le tako boste zjutraj z nasmeškom vstali, se veselili dneva, ki vas čaka, in se pri zadanih nalogah potrudili po svojih najboljših močeh. Navdušenje nad delom je tisto, ki nadpovprečne ločuje od povprečnih.

2. Upoštevajte ljudi okoli sebe in se potrudite, da se v vaši družbi počutijo spoštovane. Ljudje se nikoli ne bodo vedli povsem tako, kot bi si želeli, prav tako tudi ne bodo vedno dosegali zahtevanih rezultatov. Umetnost dela z ljudmi je prav v tem, da se v vaši družbi počutijo dovolj varne, da lahko naredijo napake in istočasno dovolj motivirane, da želijo svoje napake odpraviti.

3. Bodite odkriti. Zaupanje drugih si boste zaslužili le z odprtim dialogom, kjer so argumenti obeh strani jasni in transparentni. Ustvariti zaupanje je dolgotrajen proces, ki ga ne morete utrditi s figo v žepu.

4. Prevzemite odgovornost: Naj bo to nova naloga, naj bo to redno delo ali pa napaka, ki se vam je pripetila. Ne iskati krivca v drugih. Le s prevzemanjem odgovornosti lahko spremenite svoje vedenje in s tem tudi izboljšate rezultate vašega dela.

5. Zavedajte se, da nikoli niste tako dobri, da ne bi mogli biti še boljši. Pot do napredka v prihodnosti je spodbujena le z občutjem nelagodja v sedanjosti. Ko si enkrat mislite, da ne morete več ničesar izboljšati, ste nehali ustvarjati.